Rozwijanie kreatywności, innowacyjności i samodzielności u uczniów w szkołach ponadpodstawowych - MODUŁ I
Moduł 1 Wstęp, czyli podstawy wiedzy dotyczącej kreatywności i innowacyjności i wykorzystania TIK
Rozpoczynając samokształcenie dotyczące rozwoju kreatywności u uczniów szkół ponadpodstawowych postaram się odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:
• Czym jest kreatywność, innowacyjność oraz postawy proinnowacyjne?
• Jakie są cechy osoby kreatywnej?
• Jak prowadzić dziennik refleksyjnego praktyka?
• Co to jest myślenie dywergencyjne i konwergencyjne?
• Jakie są rodzaje innowacji ?
• Czym jest TIK ?
• Jakie są innowacyjne techniki uczenia się i nauczania z wykorzystaniem TIK ?.
Zaczynając rozmyślania dotyczące kreatywności chciałabym pokazać, jakie cechy kojarzą mi się z osobą kreatywną:
K - kochający życie
R - rozwijający się
E - empatyczny
A - autentyczny
T - tolerancyjny
Y - jak yeti - legendarny
W - wyrozumiały
N - niepoddający się
I - innowacyjny.
KB
Komentarze
Prześlij komentarz