Rozwijanie kreatywności, innowacyjności i samodzielności u uczniów w szkołach ponadpodstawowych - MODUŁ I

 Moduł 1 Wstęp, czyli podstawy wiedzy dotyczącej kreatywności i innowacyjności i wykorzystania TIK 

Rozpoczynając samokształcenie dotyczące rozwoju kreatywności u uczniów szkół ponadpodstawowych postaram się odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:

• Czym jest kreatywność, innowacyjność oraz postawy proinnowacyjne? 

• Jakie są cechy osoby kreatywnej?

• Jak prowadzić dziennik refleksyjnego praktyka?

• Co to jest myślenie dywergencyjne i konwergencyjne? 

• Jakie są rodzaje innowacji ? 

• Czym jest TIK ? 

• Jakie są innowacyjne techniki uczenia się i nauczania z wykorzystaniem TIK ?.

Zaczynając rozmyślania dotyczące kreatywności chciałabym pokazać, jakie cechy kojarzą mi się z osobą kreatywną:

K - kochający życie

R - rozwijający się

E - empatyczny

A - autentyczny

T - tolerancyjny

Y - jak yeti - legendarny

W - wyrozumiały

N - niepoddający się

I - innowacyjny.


KB

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moduł IV - Jakie możliwości daje technologia?

Moduł II - Cechy kreatywnego nauczyciela